Bestelling plaatsen
Een bestelling plaats je heel simpel door de artikelen in het winkelmandje te leggen. Zodra je klaar bent met shoppen, klik je bovenin op het winkelmandje om je bestelling af te maken. Je kunt je bestelling plaatsen met of zonder een account.
Bestelling wijzigen of annuleren
Zolang je nog niet betaald hebt, kun je je bestelling nog wijzigen. Maar als je je order eenmaal geplaatst hebt, kun je niet meer annuleren. Toch niet tevreden? Kijk voor meer informatie bij ruilen en retourneren.
Artikel niet voorradig
Soms zie je dat een artikel (tijdelijk) niet voorradig is. Je kunt ook kiezen voor de optie ‘houd me op de hoogte’. Vul je e-mailadres en het gewenste aantal in. Zodra het artikel weer op voorraad is, ontvang je een e-mail en kun je het alsnog online bestellen.
Artikel achteraf uitverkocht – niet geleverd
Direct nadat je besteld hebt, worden de artikelen in het magazijn voor je gereserveerd. Helaas is er soms miscommunicatie door computer- of magazijnfouten. Of blijkt bij het inpakken dat een artikel beschadigd is. Als je bestelling niet volledig uitgeleverd kan worden, nemen wij contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.
Bevestiging per e-mail
Direct na het bestellen ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Heb je deze mail niet ontvangen? Misschien is deze in je ongewenste mail/spam terecht gekomen. Staat je bestelling niet in je email, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.